Jak to u nás funguje

Vážený zákazníku,

níže naleznete naše interní pravidla a podmínky, které se týkají procesu od rezervace až po samotný nákup vaší „nové“ kuchyňské linky. Tyto informace vám pomohou orientovat se v jednotlivých krocích a zajistí hladký průběh celého procesu.

1) REZERVACE + OBJEDNÁVKA + ZÁLOHA

Jak rezervovat kuchyň?

Rezervaci kuchyňské linky můžete snadno provést na našich stránkách.

Stačí vyplnit objednávkový formulář pod vybranou kuchyní.

Po odeslání objednávky obdržíte potvrzení e-mailem, stejně jako my.

Na základě této objednávky vás budeme kontaktovat, abychom doladili detaily osobní prohlídky a nebo pokud nemáte možnost přijet osobně, rádi vám zašleme balíček detailních fotografií. Ten bude obsahovat fotografie jednotlivých skříněk, spotřebičů a dalších částí kuchyně.

Po odsouhlasení fotografií nebo po domluvě na osobní schůzce kuchyň rezervujeme na našich stránkách a vystavíme Vám zálohovou fakturu.

Pravidla rezervace

Rezervace se stává závaznou v okamžiku, kdy je platba připsána na náš účet nebo pokud složíte zálohu hotově či kartou na prodejně. Od této chvíle máte třídenní lhůtu na domluvení odvozu kuchyňské linky. Pokud jste provedli rezervaci online, můžete během těchto tří dnů také přijet osobně na prohlídku. Pokud během tří dnů nedojde k žádné akci z vaší strany, kuchyňská linka se vrátí zpět do prodeje.

„Chápeme, že pokud nás ráno telefonicky kontaktujete kvůli rezervaci a plánujete se přijet podívat na kuchyň ještě tentýž den nebo následující den, není nutné skládat rezervační zálohu. Abychom však měli na vás kontakt, prosíme vás i v tomto případě o vyplnění objednávkového formuláře.“

Pokud se k nám chystáte cestovat z větší vzdálenosti za účelem prohlídky konkrétní kuchyňské linky, doporučujeme ověřit její dostupnost telefonicky nebo e-mailem, abyste předešli případným komplikacím s prodejem dané kuchyně.

Výše zálohy:

  • Česká republika:
    • Kuchyně skladem: Záloha ve výši 5 000 Kč.
    • Kuchyně na cestě: Záloha ve výši 10 000 Kč.
  • Slovensko:
    • Kuchyně skladem: Záloha ve výši standardní ceny dopravy (přesnou částku upřesní prodejce).
    • Kuchyně na cestě: Záloha ve výši 10 000 Kč, pokud není cena dopravy vyšší (přepočteno aktuálním kurzem)

Rezervační záloha se následně odečítá z kupní ceny kuchyňské linky.

2) USKLADNĚNÍ

Chápeme, že ne vždy je možné kuchyňskou linku ihned převzít, a proto nabízíme možnost jejího uskladnění. Prvních 7 dnů po potvrzení platby je uskladnění zdarma.

Ať už potřebujete uskladnění na kratší nebo delší dobu, doporučujeme vše předem konzultovat, abychom mohli společně najít řešení, které vám nejlépe vyhovuje. Skladné se v těchto případech stanoví individuálně podle předem dohodnutých podmínek.

Ceny za uskladnění:

Od 8. dne je poplatek za první měsíc 4500,- Kč.

Za každý další započatý měsíc je poplatek 3500,- Kč.

3) DOPRAVA + BALNÉ + VÝNOS

Doprava

Máte na výběr z několika možností dopravy vaší kuchyně:

  1. Standardní doprava: Cena je stanovena dle naší cenové mapy a zahrnuje rozvoz od pondělí do pátku. Pokud budete potřebovat víkendový rozvoz, bude k ceně dopravy připočten poplatek ve výši +50 %.
  2. Sdílená doprava: Cena se v tomto případě stanovuje individuálně na základě hodnoty kuchyně, přesné vzdálenosti a možnosti spojení vaší cesty s rozvozem jiné kuchyně. Díky tomu může být cena nižší než u standardní dopravy.
  3. Vlastní doprava: Pokud si zajišťujete vlastní dopravu, je nutné předem domluvit termín vyzvednutí. Skladník vám kuchyňskou linku vyloží na rampu, odkud si ji sami naložíte do vozu. Pokud budete chtít kuchyň naložit, bude vám účtován jednorázový poplatek ve výši 500 Kč. Je důležité kuchyň po převozu co nejdříve vybalit z fólie, aby se předešlo vysrážení vlhkosti pod fólií a případnému poškození kuchyně.

Pokud se dodací adresa liší od fakturační, prosíme, upozorněte nás na to při domlouvání termínu dopravy.

Balné

Máte-li speciální požadavky na balení celé kuchyně, nabízíme možnost balení za poplatek 1500 Kč. Kuchyň bude zabalena do bublinkové fólie a zajištěna strečovou fólií. Je důležité kuchyň po převozu co nejdříve vybalit, aby se předešlo vysrážení vlhkosti pod fólií a případnému poškození kuchyně.

Běžné balení při využití naší dopravy probíhá do textilních obalů, které jsou po vyložení kuchyně vráceny zpět do auta. Pokud si zajišťujete vlastní dopravu, je třeba si zajistit vlastní balicí materiál, nebo si můžete nechat kuchyň od nás zabalit za poplatek.

Vyložení, manipulace a výnos

Řidič, který vám přiveze kuchyňskou linku, zajistí pouze její vyložení z vozu. Pokud budete chtít kuchyň přemístit do domu či bytu, je tato služba zpoplatněna, cena za převoz kuchyně až do 1. patra je 2500 Kč. Každé další patro je za příplatek 500 Kč. Tento požadavek je nutné předem konzultovat s prodejcem, aby bylo možné zajistit potřebný čas a personál.

Pro usnadnění vyložení a případného výnosu doporučujeme, abyste zajistili parkování co nejblíže k domu či bytu.

4) ZÁRUKA na spotřebiče

Na spotřebiče zakoupené u nás nebo ty, které jsou součástí bazarové kuchyně, poskytujeme záruku po dobu 6 měsíců. Pokud se něco pokazí, stačí vyplnit reklamační formulář na našich webových stránkách. Uveďte prosím, co se stalo a přiložte fotografie, video, které závadu zachycují a přiložte doklad o nákupu.

Podle oficiálních pravidel bychom Vás měli požádat, abyste nám spotřebič přivezli k posouzení, ale my Vás k tomu nutit nebudeme. Důvěřujeme vám, že když řeknete, že spotřebič nefunguje, je to tak. Jakmile reklamaci uznáme na základě vámi dodaných podkladů, vrátíme vám částku, kterou jste za spotřebič zaplatili, na účet, který uvedete v reklamačním formuláři. Spotřebiče neopravujeme ani nevyměňujeme, jen vracíme peníze.

5) REKLAMACE

Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejich podání. Uděláme maximum pro to, aby byl celý proces pro vás co nejpohodlnější a proběhl bez zbytečných komplikací a průtahů.